Media Strom
Designing A New Digital Customer Experience
for The Mattress Leader

Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός αποτελεί τον μεγαλύτερο και παλαιότερο ανθρωπιστικό οργανισμό στην Ελλάδα, με ιστορία που ξεπερνά τα 145 χρόνια δράσης.
Με χιλιάδες εθελοντές, εκατοντάδες τοπικά τμήματα και ένα εκτεταμένο δίκτυο κοινωνικών προγραμμάτων, ο οργανισμός επιτελεί ένα έργο ζωτικής σημασίας στην υγεία, την κοινωνική πρόνοια, την εκπαίδευση και την πολιτική προστασία.
Σε μια εποχή που η επικοινωνία, η διαφάνεια και η άμεση πρόσβαση στην πληροφορία αποτελούν κρίσιμους πυλώνες για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης του κοινού, ο Ε.Ε.Σ. είχε ανάγκη από έναν σύγχρονο, δυναμικό και λειτουργικό ιστότοπο, ικανό να αντικατοπτρίζει το εύρος και τη σημασία του ανθρωπιστικού του έργου.
Αυτό αποτέλεσε το σημείο εκκίνησης της συνεργασίας με τη White Space.

Ο προϋπάρχων ιστότοπος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού είχε παρωχημένη αισθητική, περιορισμένη λειτουργικότητα και ελάχιστη οπτική δυναμική.
Η πληροφορία ήταν κατακερματισμένη και δυσνόητη, γεγονός που καθιστούσε δύσκολη την κατανόηση του έργου και των δράσεων του οργανισμού από το ευρύ κοινό.
Ο οργανισμός χρειαζόταν να εκσυγχρονίσει την ψηφιακή του παρουσία για να επανασυνδεθεί με το κοινό — ιδιαίτερα με τις νεότερες ηλικίες.
Η χαμηλή κατανόηση γύρω από τις δράσεις και το έργο του απαιτούσε έναν πλήρη μετασχηματισμό της εμπειρίας.
Η πολυπλοκότητα της πληροφορίας και η έλλειψη οπτικοποίησης που θα μπορούσε να κινητοποιήσει συναισθηματικά το κοινό αποτελούσαν βασικά εμπόδια.
Επιπλέον, το site δεν ήταν responsive, δυσχεραίνοντας τη χρήση του από κινητές συσκευές, ενώ δεν υπήρχε καμία διασύνδεση με online συστήματα πληρωμών για τη διευκόλυνση των δωρεών — ένα ζωτικό εργαλείο για κάθε ανθρωπιστικό οργανισμό.
Η ανάγκη για ριζική ανανέωση ήταν πλέον ξεκάθαρη: να δημιουργηθεί μια πλατφόρμα που όχι μόνο θα ενημερώνει, αλλά θα ενώνει, εμπνέει και κινητοποιεί το κοινό.

Η White Space ανέλαβε τον πλήρη επανασχεδιασμό και την ανάπτυξη του νέου ιστότοπου του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, με στόχο να μεταμορφώσει μια στατική και δύσχρηστη πλατφόρμα σε μια ζωντανή, προσιτή και εμπνευσμένη ψηφιακή εμπειρία.
Η στρατηγική μας βασίστηκε σε μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση (human-centered design), που τοποθετεί τις ανάγκες και τα συναισθήματα του επισκέπτη στο επίκεντρο. Από τη δομή της πληροφορίας έως το design και τη λειτουργικότητα, κάθε στοιχείο σχεδιάστηκε με στόχο να ενισχύει τη διαφάνεια, τη συμμετοχή και τη σύνδεση του κοινού με το έργο του οργανισμού.
Ο νέος ιστότοπος συνδυάζει μοντέρνα αισθητική, λειτουργικότητα και αφήγηση.
Το περιεχόμενο οργανώθηκε σε καθαρές θεματικές ενότητες, έτσι ώστε ο επισκέπτης να μπορεί να ανακαλύψει ό,τι τον ενδιαφέρει — από τα προγράμματα και τις δράσεις, μέχρι τρόπους συμμετοχής ή δωρεάς — με το πολύ δύο κλικ.
Για να αναδειχθεί το κοινωνικό αποτύπωμα του Ερυθρού Σταυρού, σχεδιάστηκαν infographics και οπτικοποιημένα δεδομένα, τα οποία αποτυπώνουν με απλό και συγκινητικό τρόπο την έκταση του έργου και τη σημασία της προσφοράς.
Στο τεχνικό επίπεδο, ο ιστότοπος:
Το αποτέλεσμα είναι μια ψηφιακή παρουσία που ενώνει την τεχνολογία με τον ανθρωπισμό, μετατρέποντας την ενημέρωση σε εμπειρία και την επίσκεψη σε πράξη συμμετοχής.
Ο νέος ιστότοπος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού αναβάθμισε ριζικά τη σχέση του οργανισμού με το κοινό και καθιέρωσε ένα νέο επίπεδο ψηφιακής επικοινωνίας.
Περισσότερο από ένας ιστότοπος, το νέο περιβάλλον του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού είναι ένα ζωντανό ψηφιακό εργαλείο συμμετοχής, που φέρνει πιο κοντά τους πολίτες στο ανθρωπιστικό έργο του οργανισμού.

