Designing A New Digital Customer Experience for The Mattress Leader
A digital transformation journey that marries technology with human-centric design, elevating brand presence and boosting e-commerce success.
A digital transformation journey that marries technology with human-centric design, elevating brand presence and boosting e-commerce success.
Mediastrom, the leader in the sleep products industry, envisioned a new digital experience that would elevate its online presence and brand value. The challenges were to develop a digital ecosystem that would really revolutionize the way customers experience the brand and its products. On the other hand, to harmonize the human centric vision of “Sleep well, Great Living” with e-commerce growth and retail traffic without compromising partners’ profitability.
The brand needed to showcase its superior product range in a fresh, visually appealing manner, including a customization tool offering over 19,000 mattress combinations. Additionally, Mediastrom aimed to adopt a more human-centric communication style, expand into new categories, and target the hotel market. The overarching goal was to reposition Mediastrom not just as a mattress company, but as a wellness brand, necessitating a common visual and verbal language that reflected this new strategic direction.
Mediastrom’s web presence did not fully reflect its market leadership and brand values, with a digital experience that did not support its dual goals of e-commerce growth and driving retail store traffic.
The brand struggled to convey the superiority of its extensive product range and customization options in a user-friendly way. Additionally, the need to evolve their communication to a more human-centric, benefit-oriented approach and to effectively introduce new product categories and target the hotel market presented significant strategic challenges.
Also the extreme customization that is necessary for the proper selection of a mattress or any other sleep product, was not supported effectively.
Other major challenges were to determine the optimal Information Architecture (IA), the most friendly User Experience (UX) and the new technologies that we had to use in order to enrich our Customers; journey and achieve all branding and commercial objectives.
Working closely with MediaStrom’s management and teams we started from collecting data and insights through one to one interviews and focus groups Based on the findings, our team conducted extensive UX analysis and developed a solution that enriched our customers experience. Our engineering team developed a high tech customization system for selecting the appropriate mattress or bed, For the navigation system we analysed data from different customer journeysm while we at the end e tested the proposed customer journey with actual users.
Our solution included a new verbal and visual communication language, informed by brand personas. We migrated thousands of customers to a newly developed system that included a customization tool and a user journey map, enhanced by pictograms and 3D visuals. This comprehensive approach not only streamlined the user experience but also ensured that Mediastrom’s digital platform and e-commerce site became powerful brand communication touchpoints, clearly differentiating Mediastrom in the market and emphasizing its commitment to wellness.
The transformation resulted in a state-of-the-art digital platform that significantly distinguished Mediastrom from its competitors, enhancing both brand value and technological superiority with a distinctly human touch.
Ένα ταξίδι ψηφιακού μετασχηματισμού που συνδυάζει τον σχεδιασμό website με ανθρωποκεντρική προσέγγιση, ενισχύοντας την παρουσία του brand και ενδυναμώνοντας την e-commerce απόδοσή του.
Το Epirus Palace, ένα εμβληματικό ξενοδοχείο 5 αστέρων στα Ιωάννινα, επιδίωξε να επαναπροσδιορίσει τη θέση του στην αγορά και να ενισχύσει την ελκυστικότητά του. Η ιδέα ήταν να μετατραπεί από ένα παραδοσιακό ξενοδοχείο 5 αστέρων σε ένα δυναμικό city resort, αναδεικνύοντας τη μοναδική του τοποθεσία και προσφέροντας ποικιλία εμπειριών.
Η White Space ανέλαβε τη διαμόρφωση μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής επανατοποθέτησης, με στόχο να ενισχύσει την αντίληψη του brand, να προσελκύσει ένα ευρύτερο και πιο ποιοτικό κοινό και να δημιουργήσει μια ξεχωριστή ταυτότητα στην ανταγωνιστική αγορά φιλοξενίας των Ιωαννίνων.
1. Η διαφοροποίηση του Epirus Palace σε μια κορεσμένη αγορά πολυτελούς φιλοξενίας
2. Η μετατόπιση της αντίληψης από ένα πολυτελές ξενοδοχείο σε ένα resort εμπειριών
3. Η ευθυγράμμιση της εσωτερικής κουλτούρας με τη νέα τοποθέτηση του brand
4. Η δημιουργία αυθεντικών εμπειριών που ανταποκρίνονται σε διαφορετικές προτιμήσεις επισκεπτών
5. Η ανάπτυξη ενός website που να αντανακλά τη νέα ταυτότητα και να προσελκύει το ιδανικό κοινό
Η White Space προσέγγισε το έργο ολιστικά, ξεκινώντας με εκτενή έρευνα αγοράς, ανάλυση ανταγωνισμού και συνεντεύξεις με βασικούς stakeholders. Σχεδιάσαμε μια νέα στρατηγική τοποθέτησης, μεταβαίνοντας από την «Ηπειρώτικη φιλοξενία» στον ρόλο του «Experience Maker», αναδεικνύοντας τη μοναδικότητα της τοποθεσίας έναντι των ανταγωνιστών.
Αναπτύξαμε νέες εμπειρίες, όπως το πάρκο σκύλων και το αγρόκτημα, δημιουργήσαμε ειδικές σελίδες για κάθε εμπειρία και επανασχεδιάσαμε την ιστοσελίδα με υψηλή αισθητική, φιλική πλοήγηση και εντυπωσιακές animation.
Η ταυτότητα του brand ανανεώθηκε με νέα χρωματική παλέτα και τυπογραφία. Παράλληλα, σχεδιάσαμε νέα στρατηγική employer branding για την εσωτερική ευθυγράμμιση με το νέο brand, καθώς και διαφοροποιημένα στοιχεία branding όπως η φιλοξενία κατοικίδιων και η οικολογική συνείδηση.
Η στρατηγική repositioning ανέδειξε ουσιαστικά και διαφοροποίησε την παρουσία του Epirus Palace στην αγορά, προσελκύοντας ένα ευρύτερο και ποιοτικότερο κοινό και αυξάνοντας τις κρατήσεις. Οι νέες εμπειρίες και η ανανεωμένη ταυτότητα βρήκαν ισχυρή απήχηση στους επισκέπτες, ενισχύοντας την ικανοποίηση και την πίστη τους. Παράλληλα, άνοιξε νέους επικοινωνιακούς δρόμους για περαιτέρω διαφοροποίηση στο κοντινό μέλλον.
Η μεταμόρφωση της Avaton: Από την τεχνολογική υπεροχή στην κορυφή της luxury αγοράς μέσα από στρατηγικό rebranding και καινοτόμο σχεδιασμό υπηρεσιών, ενισχύοντας την ορατότητα και τη σύνδεση με τους πελάτες.
Η Avaton, πρωτοπόρος στον τομέα της EnginTech, εξειδικεύεται στον σχεδιασμό, την παραγωγή και την τοποθέτηση minimal, χωρίς πλαίσιο, συστημάτων παραθύρων. Με στόχο τη ριζική αναδιαμόρφωση του εσωτερικού χώρου μέσω πατενταρισμένης τεχνολογίας και μοναδικού σχεδιασμού, η Avaton συνδυάζει την τεχνογνωσία της μηχανικής με την αισθητική κομψότητα. Ωστόσο, παρά την τεχνική της υπεροχή, αντιμετώπιζε δυσκολίες στο να επικοινωνήσει αποτελεσματικά την αξία της, να διαφοροποιηθεί σε μια εξειδικευμένη αγορά και να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα του brand.
Η υπερβολικά τεχνική γλώσσα και η απουσία μιας ξεχωριστής εμπειρίας πελάτη περιόριζαν τη διείσδυση στην αγορά και την εμπλοκή βασικών stakeholders. Αναγνωρίζοντας αυτές τις προκλήσεις, η Avaton επιδίωξε να αναβαθμίσει το brand της και να απευθυνθεί όχι μόνο σε επαγγελματίες, αλλά και στους τελικούς καταναλωτές.
Η Avaton δυσκολευόταν να εκφράσει την τεχνολογική και μηχανική της υπεροχή σε μια αγορά που είχε ελάχιστη επίγνωση των minimal συστημάτων παραθύρων. Η πολύπλοκη, τεχνική της επικοινωνία αποξένωνε πιθανούς πελάτες και βασικούς συνεργάτες, όπως αρχιτέκτονες.
Η έλλειψη μιας ξεκάθαρης αξίας brand και εμπειρίας πελάτη, σε συνδυασμό με την απουσία διαφοροποίησης στη high-end αγορά, αποτελούσε σημαντικό εμπόδιο στην ανάπτυξη.
Για να αντιμετωπίσουμε τις παραπάνω προκλήσεις, εφαρμόσαμε μια ολιστική στρατηγική repositioning. Δημιουργήσαμε ένα ισχυρό brand story και εισάγαμε μια ανθρωποκεντρική επικοινωνία, που απευθύνεται σε ένα ευρύτερο αλλά υψηλών απαιτήσεων κοινό. Ανασχεδιάσαμε τις υπηρεσίες για να ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε target group.
Παράλληλα, αναπτύξαμε νέες σειρές προϊόντων και εξελίξαμε αισθητικά τόσο τα προϊόντα όσο και το website. Χρησιμοποιήσαμε προηγμένες τεχνολογίες και animation design αιχμής ώστε να αντικατοπτρίσουμε πλήρως τη νέα πολυτελή ταυτότητα του brand. Τέλος, εφαρμόσαμε την υπηρεσία “Beyond Guarantee”, ενισχύοντας την εμπειρία after-sales και επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της Avaton στην ποιότητα και την καινοτομία.
Ο στρατηγικός μετασχηματισμός οδήγησε σε εντυπωσιακή πρόοδο. Η επανατοποθέτηση του brand και η βελτίωση της εμπειρίας χρήστη ξεκλείδωσαν νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και επέκτασης σε νέες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της σημαντικής εισόδου στις Η.Π.Α.
Οι ενισχυμένες συνεργασίες και η νέα φιλοσοφία στο service design αναβάθμισαν τη θέση της Avaton στην αγορά, καθιστώντας τα προϊόντα της όχι μόνο τεχνολογικά προηγμένα, αλλά και αισθητικά σύμβολα καινοτομίας. Η αλλαγή αυτή αύξησε τη συνολική αξία του brand και καθιέρωσε την Avaton ως τον ηγέτη στην αγορά πολυτελών συστημάτων χωρίς πλαίσιο.
Revolutionizing Epikyklos: A strategic brand transformation that redefined industry standards, attracting premium clientele and setting new benchmarks in construction.
Epikyklos, a visionary in the construction sector, embarked on a transformative journey to elevate its brand image, penetrate new markets, and attract a superior clientele. With a legacy of excellence, the challenge was to transcend traditional boundaries, appealing to key influencers and decision-makers, including architects, and to differentiate itself in a competitive landscape.
The goal was not just to enhance visibility but to redefine the essence of construction around human-centric values. Facing the need to increase leads and sales while communicating its unparalleled superiority, Epikyklos sought to reimagine its brand identity, ensuring it resonated with both its heritage and future aspirations.
Epikyklos faced the multifaceted challenge of upgrading its brand image to not only penetrate new markets but also to elevate its brand value significantly. The aim was to attract discerning clients and forge stronger connections with key industry influencers.
Despite its established reputation, the company needed to differentiate itself and articulate its superiority in a crowded market, striving to increase leads and sales while maintaining its commitment to excellence and innovation in the construction industry.
Our strategic solution for Epikyklos involved a comprehensive brand repositioning, which included changing the communication language to resonate more deeply with their audience. We focused on designing with purpose, enhancing architectural elements, and building a brand that truly reflects its values, vision, and mission.
This holistic approach was aimed at not just redefining the brand’s image but also at ensuring that Epikyklos stood out as a leader in the construction industry, known for its innovation and human-centric approach.
The rebranding and strategic marketing efforts for Epikyklos resulted in the brand becoming a beacon in the construction industry, celebrated for prioritizing human experiences over mere buildings. This shift not only garnered awards and significant projects but also fostered a culture that attracted attention from major publishing titles.
Epikyklos’s new brand identity and strategic positioning have set it apart, making it a preferred partner for clients and influencers alike, and redefining what success looks like in the construction sector.
Επαναπροσδιορίζοντας τη συνεργασία Πανεπιστημίου–Αγοράς: Η πρωτοβουλία «Ταύτιση» του ΟΠΑ μεταμορφώνει τη σύνδεση με τον επιχειρηματικό κόσμο, ενισχύοντας τις σχέσεις και δίνοντας στους φοιτητές πρόσβαση σε γνώσεις της πραγματικής αγοράς.
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ), φάρος ακαδημαϊκής αριστείας και καινοτομίας, ξεκίνησε μια στρατηγική προσπάθεια να επαναπροσδιορίσει τη σχέση του με τον επιχειρηματικό κόσμο. Με στόχο να καταρρίψει την αντίληψη ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια λειτουργούν αποκομμένα από τον ιδιωτικό τομέα, το ΟΠΑ επιδίωξε να δημιουργήσει ένα επικοινωνιακό εργαλείο που θα ευθυγραμμίζει την εκπαίδευση με τις ανάγκες της αγοράς και θα προσελκύει χρηματοδότηση για υποτροφίες και δράσεις.
Η πρωτοβουλία ήταν κρίσιμη για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του Πανεπιστημίου στον επιχειρηματικό χώρο, παρά τις σημαντικές προκλήσεις για έναν δημόσιο οργανισμό, όπως η έλλειψη προηγούμενων σχετικών δράσεων, η δυσκολία συλλογής υλικού και η ανάγκη συνεργασίας πολλών διαφορετικών εσωτερικών μονάδων.
Το ΟΠΑ έπρεπε να υπερβεί τη βαθιά ριζωμένη αντίληψη ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι αποκομμένα από την αγορά. Χωρίς προϋπάρχον υλικό ή εμπειρία σε τέτοιες πρωτοβουλίες, η ανάγκη για καινοτομία από το μηδέν ήταν επιτακτική, καθώς έπρεπε να συγκεντρωθεί ποικίλο υλικό και να ευθυγραμμιστούν διαφορετικά τμήματα του Πανεπιστημίου.
Η αποστολή ήταν απαιτητική: να παρουσιαστεί μια φρέσκια, καινοτόμα οπτική που ήταν πρωτόγνωρη για τα στελέχη του ΟΠΑ, διατηρώντας παράλληλα το κύρος και την αξιοπιστία του ιδρύματος.
Αντί να δημιουργήσουμε απλώς μια παρουσίαση, σχεδιάσαμε μια ολοκληρωμένη υπηρεσία με την ονομασία «Ταύτιση» Χρησιμοποιώντας σύγχρονη τεχνολογία video και δημοφιλείς πλατφόρμες, ενσωματώσαμε οπτικοποιήσεις δεδομένων και διαδικασιών, εικονογράμματα και χρονολογικές απεικονίσεις για να αποτυπώσουμε τη στρατηγική του ΟΠΑ.
Η προσέγγιση αυτή, βασισμένη στον σχεδιασμό υπηρεσιών και την ανθρωποκεντρική επικοινωνία, μεταμόρφωσε τον τρόπο με τον οποίο το ΟΠΑ παρουσιάζει τη στρατηγική του σύνδεση με τον επιχειρηματικό κόσμο, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή εξωστρέφειας και συνεργασίας.
Η «Ταφτίσις» εξελίχθηκε σε βασική πλατφόρμα για το ΟΠΑ, μεταμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο το Πανεπιστήμιο δηλώνει την εξωστρέφειά του προς την επιχειρηματική κοινότητα. Η πρωτοβουλία αυτή έγινε το κύριο εργαλείο για τη σύνδεση με οργανισμούς και προκάλεσε θετική έκπληξη και ενθουσιασμό σε επιχειρηματίες και στελέχη.
Απόφοιτοι του ΟΠΑ, που πλέον εργάζονται σε ηγετικές θέσεις, διαμοιράστηκαν την παρουσίαση περήφανα, λειτουργώντας ως πρεσβευτές της νέας στρατηγικής κατεύθυνσης του Πανεπιστημίου. Το έργο αυτό σηματοδότησε έναν σημαντικό μετασχηματισμό, εδραιώνοντας το ΟΠΑ ως ηγέτη στη διασύνδεση της ακαδημαϊκής γνώσης με την πραγματική αγορά.
Empowering Corporate Wellbeing: TheCoach’s Journey to Becoming the Premier Holistic Wellbeing Program for Enhanced Daily Life.
In 2020, TheCoach.gr launched as the first premium video on demand wellness platform, offering an exceptional online holistic wellness experience. Quickly attracting thousands seeking convenient exercise options, TheCoach identified a new opportunity within corporate wellbeing. Developing a program tailored for corporations, TheCoach aimed to address all facets of modern wellbeing, offering value and flexibility for organizations at various stages of their wellbeing journey.
This initiative sought to transform TheCoach from a digital platform into a holistic program that could meet diverse employee needs across Greece, ensuring accessibility, engagement, and a comprehensive approach to wellbeing that encompasses physical, mental, career, financial, and societal aspects.
TheCoach faced a market unaccustomed to corporate wellbeing initiatives, with companies either lacking engagement strategies or struggling with execution plans and data insights into employee needs. Challenges included ensuring employee participation, navigating GDPR concerns, and maintaining TheCoach’s identity as a digital platform while expanding its services.
Limited resources and budgets further complicated efforts to implement comprehensive wellbeing programs, highlighting the need for a strategic overhaul to meet these diverse corporate and employee wellness requirements effectively.
Our approach involved a thorough market analysis and HR insights, adopting a Blue Ocean strategy to identify unmet needs and opportunities. We redefined TheCoach’s value proposition, focusing on holistic wellbeing and transitioning from a service provider to a comprehensive wellbeing consultant.
Our solution included a hybrid model of online and onsite experiences, innovative technologies for privacy and engagement, and a B2B sales strategy to equip TheCoach for corporate collaboration, covering all wellbeing pillars and ensuring a flexible, inclusive program.
TheCoach’s strategic pivot to a holistic corporate wellbeing program has significantly impacted the market, introducing wellbeing solutions to sectors previously underserved. By enriching major brands’ wellbeing offerings and supporting thousands of employees in living better lives, TheCoach has established itself as a leader in corporate wellness.
The program’s success is evident in its high subscriber engagement, brand participation, and customer retention rates, demonstrating the effectiveness of TheCoach’s comprehensive approach to enhancing corporate and employee wellbeing.
Anytime, Anywhere Wellness Building the leading Video On Demand Platform
TheCoach.gr embarked on a mission to revolutionize the wellness industry in Greece by introducing an innovative online video on demand, holistic wellness experience accessible anytime, anywhere.
Aiming to reach new target audiences beyond the conventional gym and studio offerings, TheCoach.gr developed a low-cost, high-value subscription model suitable for individuals and corporations alike, meeting the demand for an exceptional online wellness experience.
The journey to transform wellness in Greece was multifaceted and challenging. TheCoach.gr faced the dominance of traditional gyms and studios as primary wellness service providers, coupled with high video production costs and scarce experience in wellness video production. Few trainers were skilled in on-camera presentation, and there was significant public hesitation towards adopting new exercise formats.
Additionally, limited local expertise in online subscription business model design and video on demand technology development platforms posed significant hurdles. This initiative required changing the exercise behavior of the people, turning them from gyms to home wellness.
Blending technology, agility, and diverse teams of experts, TheCoach.gr tackled these challenges head-on. A deep market and opportunity analysis identified untapped segments and competitive advantages. A high-end tech team was assembled to create the first Greek video on demand wellness platform, focusing on user experience, interactivity, and custom workout programs.
Production processes were revolutionized to manage costs effectively, while financial advisors crafted a strategic pricing and subscription model. An HR department was established to recruit and train high-quality trainers on presentation skills. Marketing innovation introduced prepaid cards for retail outlet distribution, expanding market reach significantly.
TheCoach.gr has redefined the wellness landscape in Greece, becoming the leading video on demand wellness platform and reaching audiences previously underserved by traditional wellness offerings. The innovative strategy quickly penetrated market segments that had no wellbeing offering till now.
The prepaid idea for selling the programs gave access to the brand to more than 240 retail outlets, significantly expanding its market presence.
Καλώς ήρθες στην επίσημη εφαρμογή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
που ήρθε και ενισχύει την εμπειρία φοίτησης των προπτυχιακών φοιτητών και φοιτητριών του.
Τώρα έχεις τα πάντα για το πρόγραμμα και την πρόοδο των σπουδών σου στο κινητό με ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο.
– Ψηφιακό ημερολόγιο με το καθημερινό πρόγραμμα μαθημάτων
– Ανακοινώσεις για εργασίες και εξετάσεις
– Yπενθυμίσεις για όλες τις προθεσμίες υποβολής εργασιών
– Προβολή του ποσοστού ολοκλήρωσης των μαθημάτων για την απόκτηση πτυχίου
– Ανάλυση της προόδου φοίτησης με προβολή της βαθμολογίας
– Πλήρη ενημέρωση για τις διαδικασίες φοίτησης ανά έτος
Με το myAUEB app, την ολοκληρωμένη εφαρμογή προπτυχιακών σπουδών που συνδέεται με τα πληροφοριακά συστήματα του Πανεπιστημίου και με εξωτερικά πληροφοριακά συστήματα, έχεις προσωποποιημένη πληροφόρηση για ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και δυνατοτήτων όπως:
– Ψηφιακή επικοινωνία με τη Γραμματεία Τμήματος με δυνατότητα αποστολής αιτημάτων
Όλες οι γραμματειακές διαδικασίες, από την έκδοση πιστοποιητικών έως τις αιτήσεις, γίνονται εύκολα και γρήγορα
– Σύνδεση με e-Class και με e-Γραμματεία
– Απευθείας επικοινωνία με email διδασκόντων
– Απευθείας σύνδεση με το πρόγραμμα Evdoxos
Τώρα η πρόσβαση σου σε εκπαιδευτικό και βιβλία γίνεται πιο εύκολη από ποτέ
– Ενημέρωση για το menu σίτισης της Φοιτητικής Λέσχης
– Απευθείας σύνδεση με τα Social Media του ΟΠΑ
Εξοικονόμησε χρόνο και ενέργεια με τις ψηφιοποιημένες λύσεις του myAUEB.
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έχει ως κύριο μέλημά του, την ακόμα καλύτερη διασύνδεση των προπτυχιακών φοιτητών/τριών του με την αγορά εργασίας. Τώρα με το myAUEBapp ανοίγει νέους δρόμους για ευκαιρίες άμεσης απασχόλησης που ταιριάζουν στις δεξιότητες και τις φιλοδοξίες σου προσφέροντας:
– Ενημέρωση για Ευκαιρίες Άμεσης Απασχόλησης:
Ενημερώσου πρώτος/η για θέσεις εργασίας που σε ενδιαφέρουν, με αναλυτική παρουσίαση της εταιρείας, των προϋποθέσεων και των παροχών.
– Δυνατότητα Ψηφιακής Αποστολής Αίτησης:
Στείλε την αίτησή σου ψηφιακά μέσω της εφαρμογής, εξοικονομώντας χρόνο και ενισχύοντας τις πιθανότητες επιτυχίας.
Μείνε ενημερωμένος/η για τις τάσεις της αγοράς και ενίσχυσε τις επαγγελματική σου προοπτικές.
– Άμεσες ειδοποιήσεις (Push Notifications) για έκτακτες ανακοινώσεις.
– Ενημερώσεις για νέα, εκδηλώσεις και ομαδικές δράσεις.
– Προσωποποιημένη διαχείριση του λογαριασμού σου.
Είσαι προπτυχιακός/η φοιτητής/τρια του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών;
Το myAUEB app αποτελεί την απόλυτη ψηφιακή λύση για εσένα αφού σου προσφέρει:
– Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για την πορεία της φοίτησής σας
– Ψηφιοποιημένες υπηρεσίες
– Άμεση σύνδεση με την αγορά εργασίας
– Πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό
– Ανακοινώσεις, νέα, ειδοποιήσεις
Ενίσχυσε σήμερα την ακαδημαϊκή σου εμπειρία με την εφαρμογή που σχεδιάστηκε για να κάνει τη ζωή σου πιο εύκολη και πιο οργανωμένη.
Κατέβασε το myAUEB app σήμερα και άλλαξε την εμπειρία φοίτησής σου!
Ένα νέο ψηφιακό οικοσύστημα που εμπνέει και εκπαιδεύει τους πολίτες να ανακυκλώνουν τις ηλεκτρικές τους συσκευές και να αφήνουν το δικό τους θετικό αποτύπωμα στον πλανήτη.
Η Ανακύκλωση Συσκευών Α.Ε., αναγνώρισε ένα ολοένα και αυξανόμενο κενό επικοινωνίας με την κοινωνία, ιδιαίτερα με τις νεότερες γενιές, καθώς και την ανάγκη αναζωογόνησης του εκτεταμένου δικτύου συνεργαζόμενων σημείων συλλογής. Με τη γνώση γύρω από τη διαδικασία ανακύκλωσης να παραμένει περιορισμένη και την αναγνωρισιμότητα του brand να φθίνει σε πολλές αγορές, η εταιρεία ξεκίνησε μια προσπάθεια επανασύνδεσης με την κοινωνία.
Η στρατηγική εστίασε στη δημιουργία ενός ψηφιακού οικοσυστήματος που θα είναι φιλικό στον χρήστη, οπτικά ελκυστικό και εκπαιδευτικό – μεταμορφώνοντας την ανακύκλωση από μια “δύσκολη υποχρέωση” σε μια εμπειρία που ενισχύει τη συμμετοχή και τον κοινωνικό αντίκτυπο.
Η Ανακύκλωση Συσκευών χρειαζόταν να εκσυγχρονίσει την ψηφιακή της παρουσία για να επανασυνδεθεί με το κοινό – ιδιαίτερα με τις νεότερες ηλικίες – και να δώσει νέα πνοή στο δίκτυο συνεργατών της.
Η περιορισμένη αναγνωρισιμότητα του brand, σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανόηση γύρω από τις ανακυκλώσιμες συσκευές και τις διαδικασίες, απαιτούσε έναν πλήρη μετασχηματισμό της εμπειρίας. Η πολυπλοκότητα της πληροφορίας, η οπτική “αντιαισθητικότητα” των παλιών συσκευών και η έλλειψη υλικού που θα μπορούσε να κινητοποιήσει συναισθηματικά το κοινό αποτελούσαν βασικά εμπόδια.
Ξεκινήσαμε έναν πλήρη επανασχεδιασμό του ψηφιακού οικοσυστήματος της Ανακύκλωσης Συσκευών, με στόχο να ενώσουμε ξανά την κοινωνία με την αποστολή του οργανισμού και να ενισχύσουμε τη συνεργασία με τους εταίρους. Βασισμένοι σε έρευνες κοινού και συνεντεύξεις με stakeholders, σχεδιάσαμε μια πλατφόρμα ανθρωποκεντρική και εύχρηστη. Εντάξαμε ζωντανά visuals, infographics και animations, ώστε να μιλήσουμε πιο αποτελεσματικά στη νέα γενιά.
Παράλληλα, εφαρμόσαμε νέα στρατηγική επικοινωνίας, βελτιστοποιήσαμε το site για SEO και mobile χρήστες, αναπτύξαμε custom CMS και ενσωματώσαμε τη νέα υπηρεσία κατ’ οίκον παραλαβής.
Ο ανασχεδιασμός του ψηφιακού οικοσυστήματος της Ανακύκλωσης Συσκευών είχε μετρήσιμο θετικό αντίκτυπο στην αναγνωρισιμότητα του brand και την εμπλοκή του κοινού και των συνεργατών:
– Η εμπειρία χρήστη αναβαθμίστηκε σημαντικά, καθιστώντας τη διαδικασία ανακύκλωσης πιο κατανοητή και ελκυστική.
– Ενισχύθηκαν οι σχέσεις με τους πολίτες μέσα από εξατομικευμένες digital εμπειρίες.
– Το δίκτυο των συνεργαζόμενων σημείων ενισχύθηκε, με κοινό όραμα και συνέργειες.
– Η ιστοσελίδα πέτυχε κορυφαίες θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα της Google.
– Η νέα υπηρεσία κατ’ οίκον παραλαβής αύξησε κατακόρυφα την προσβασιμότητα και τη χρήση.
Το Στρατηγικό Άλμα της Flexia: Επαναπροσδιορίζοντας τη Συσκευασία με Πυρήνα τη Βιωσιμότητα,
Άνοιγμα σε Νέες Αγορές & Αναμόρφωση των Προτύπων της Βιομηχανίας.
Η Flexia, μια πρωτοπόρος εταιρεία στον χώρο της συσκευασίας, ξεκίνησε ένα φιλόδοξο ταξίδι μετασχηματισμού, με στόχο όχι μόνο την ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά, αλλά και την καινοτομία στον τομέα της βιώσιμης συσκευασίας. Παρότι δραστηριοποιούνταν σε έναν έντονα ανταγωνιστικό κλάδο, κυριαρχούμενο από εδραιωμένα brands, η Flexia αναγνώρισε την ανάγκη διαφοροποίησης και “προϊοντοποίησης” των διαδικασιών της.
Στόχος της ήταν η απόκτηση στρατηγικών accounts μέσω της αξιοποίησης του μοναδικού της μείγματος ακαδημαϊκής τεχνογνωσίας, εξειδικευμένου προσωπικού και καινοτομικής κληρονομιάς.
Η Flexia επιδίωκε να διεισδύσει σε μια ώριμη αγορά, περιορισμένων ευκαιριών για νέους παίκτες. Η βασική πρόκληση ήταν διπλή: να “προϊοντοποιήσει” τις διαδικασίες βιώσιμης συσκευασίας και να ενισχύσει ένα περιορισμένο έως τότε χαρτοφυλάκιο λύσεων, διατηρώντας ταυτόχρονα την ποιότητα και τη δέσμευσή της προς τη βιωσιμότητα.
Απαιτήθηκε μια ριζική στρατηγική στροφή και ένας δημιουργικός τρόπος να επανατοποθετηθεί η εταιρεία τόσο οπτικά όσο και επικοινωνιακά στην αγορά.
Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες της Flexia, αναπτύξαμε μια ολιστική στρατηγική επανατοποθέτησης brand, ξεκινώντας από την ίδια την “υπόθεση” και επεκτεινόμενοι στον οπτικό σχεδιασμό διαδικασιών και προϊόντων. Αναδείξαμε τη βαθιά ακαδημαϊκή γνώση και το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, χτίζοντας μια ταυτότητα που αποτυπώνει την εμπειρία και την πρωτοπορία της στον τομέα της βιώσιμης συσκευασίας.
Δημιουργήσαμε μια άκρως αισθητική βιντεοπρόσκληση πωλήσεων και εκπαιδεύσαμε όλο το εμπορικό τμήμα να την αξιοποιεί στο έπακρο. Αυτό το πολυεπίπεδο πλάνο είχε στόχο όχι μόνο τη διαφοροποίηση της Flexia σε μια κορεσμένη αγορά, αλλά και την ανάδειξη της ηγετικής της θέσης στον χώρο της οικολογικά υπεύθυνης συσκευασίας.
Ο επανασχεδιασμός του brand, οι στοχευμένες marketing πρωτοβουλίες, το video sales tool και η end-to-end εκπαίδευση, οδήγησαν σε θεαματική ανάπτυξη:
– Πάνω από 200 νέα leads, χάρη στη σαφή ανάδειξη της πρότασης αξίας
– +150% αύξηση του conversion rate, με υψηλό engagement και αξιοσημείωτη μετατροπή δυνητικών πελατών σε πραγματικούς
– Διπλασιασμός πωλήσεων, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της βιώσιμης συσκευασίας στην αγορά
Η στρατηγική αυτή επαναπροσδιόρισε την παρουσία της Flexia και την καθιέρωσε ως κορυφαίο πάροχο καινοτόμων, φιλικών προς το περιβάλλον λύσεων συσκευασίας.