Media Strom
Designing A New Digital Customer Experience
for The Mattress Leader
Ένα ταξίδι ψηφιακού μετασχηματισμού που συνδυάζει τον σχεδιασμό website με ανθρωποκεντρική προσέγγιση, ενισχύοντας την παρουσία του brand και ενδυναμώνοντας την e-commerce απόδοσή του.
Το Epirus Palace, ένα εμβληματικό ξενοδοχείο 5 αστέρων στα Ιωάννινα, επιδίωξε να επαναπροσδιορίσει τη θέση του στην αγορά και να ενισχύσει την ελκυστικότητά του. Η ιδέα ήταν να μετατραπεί από ένα παραδοσιακό ξενοδοχείο 5 αστέρων σε ένα δυναμικό city resort, αναδεικνύοντας τη μοναδική του τοποθεσία και προσφέροντας ποικιλία εμπειριών.
Η White Space ανέλαβε τη διαμόρφωση μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής επανατοποθέτησης, με στόχο να ενισχύσει την αντίληψη του brand, να προσελκύσει ένα ευρύτερο και πιο ποιοτικό κοινό και να δημιουργήσει μια ξεχωριστή ταυτότητα στην ανταγωνιστική αγορά φιλοξενίας των Ιωαννίνων.
1. Η διαφοροποίηση του Epirus Palace σε μια κορεσμένη αγορά πολυτελούς φιλοξενίας
2. Η μετατόπιση της αντίληψης από ένα πολυτελές ξενοδοχείο σε ένα resort εμπειριών
3. Η ευθυγράμμιση της εσωτερικής κουλτούρας με τη νέα τοποθέτηση του brand
4. Η δημιουργία αυθεντικών εμπειριών που ανταποκρίνονται σε διαφορετικές προτιμήσεις επισκεπτών
5. Η ανάπτυξη ενός website που να αντανακλά τη νέα ταυτότητα και να προσελκύει το ιδανικό κοινό
Η White Space προσέγγισε το έργο ολιστικά, ξεκινώντας με εκτενή έρευνα αγοράς, ανάλυση ανταγωνισμού και συνεντεύξεις με βασικούς stakeholders. Σχεδιάσαμε μια νέα στρατηγική τοποθέτησης, μεταβαίνοντας από την «Ηπειρώτικη φιλοξενία» στον ρόλο του «Experience Maker», αναδεικνύοντας τη μοναδικότητα της τοποθεσίας έναντι των ανταγωνιστών.
Αναπτύξαμε νέες εμπειρίες, όπως το πάρκο σκύλων και το αγρόκτημα, δημιουργήσαμε ειδικές σελίδες για κάθε εμπειρία και επανασχεδιάσαμε την ιστοσελίδα με υψηλή αισθητική, φιλική πλοήγηση και εντυπωσιακές animation.
Η ταυτότητα του brand ανανεώθηκε με νέα χρωματική παλέτα και τυπογραφία. Παράλληλα, σχεδιάσαμε νέα στρατηγική employer branding για την εσωτερική ευθυγράμμιση με το νέο brand, καθώς και διαφοροποιημένα στοιχεία branding όπως η φιλοξενία κατοικίδιων και η οικολογική συνείδηση.
Η στρατηγική repositioning ανέδειξε ουσιαστικά και διαφοροποίησε την παρουσία του Epirus Palace στην αγορά, προσελκύοντας ένα ευρύτερο και ποιοτικότερο κοινό και αυξάνοντας τις κρατήσεις. Οι νέες εμπειρίες και η ανανεωμένη ταυτότητα βρήκαν ισχυρή απήχηση στους επισκέπτες, ενισχύοντας την ικανοποίηση και την πίστη τους. Παράλληλα, άνοιξε νέους επικοινωνιακούς δρόμους για περαιτέρω διαφοροποίηση στο κοντινό μέλλον.