Media Strom
Designing A New Digital Customer Experience
for The Mattress Leader
Το Στρατηγικό Άλμα της Flexia: Επαναπροσδιορίζοντας τη Συσκευασία με Πυρήνα τη Βιωσιμότητα,
Άνοιγμα σε Νέες Αγορές & Αναμόρφωση των Προτύπων της Βιομηχανίας.
Η Flexia, μια πρωτοπόρος εταιρεία στον χώρο της συσκευασίας, ξεκίνησε ένα φιλόδοξο ταξίδι μετασχηματισμού, με στόχο όχι μόνο την ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά, αλλά και την καινοτομία στον τομέα της βιώσιμης συσκευασίας. Παρότι δραστηριοποιούνταν σε έναν έντονα ανταγωνιστικό κλάδο, κυριαρχούμενο από εδραιωμένα brands, η Flexia αναγνώρισε την ανάγκη διαφοροποίησης και “προϊοντοποίησης” των διαδικασιών της.
Στόχος της ήταν η απόκτηση στρατηγικών accounts μέσω της αξιοποίησης του μοναδικού της μείγματος ακαδημαϊκής τεχνογνωσίας, εξειδικευμένου προσωπικού και καινοτομικής κληρονομιάς.
Η Flexia επιδίωκε να διεισδύσει σε μια ώριμη αγορά, περιορισμένων ευκαιριών για νέους παίκτες. Η βασική πρόκληση ήταν διπλή: να “προϊοντοποιήσει” τις διαδικασίες βιώσιμης συσκευασίας και να ενισχύσει ένα περιορισμένο έως τότε χαρτοφυλάκιο λύσεων, διατηρώντας ταυτόχρονα την ποιότητα και τη δέσμευσή της προς τη βιωσιμότητα.
Απαιτήθηκε μια ριζική στρατηγική στροφή και ένας δημιουργικός τρόπος να επανατοποθετηθεί η εταιρεία τόσο οπτικά όσο και επικοινωνιακά στην αγορά.
Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες της Flexia, αναπτύξαμε μια ολιστική στρατηγική επανατοποθέτησης brand, ξεκινώντας από την ίδια την “υπόθεση” και επεκτεινόμενοι στον οπτικό σχεδιασμό διαδικασιών και προϊόντων. Αναδείξαμε τη βαθιά ακαδημαϊκή γνώση και το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, χτίζοντας μια ταυτότητα που αποτυπώνει την εμπειρία και την πρωτοπορία της στον τομέα της βιώσιμης συσκευασίας.
Δημιουργήσαμε μια άκρως αισθητική βιντεοπρόσκληση πωλήσεων και εκπαιδεύσαμε όλο το εμπορικό τμήμα να την αξιοποιεί στο έπακρο. Αυτό το πολυεπίπεδο πλάνο είχε στόχο όχι μόνο τη διαφοροποίηση της Flexia σε μια κορεσμένη αγορά, αλλά και την ανάδειξη της ηγετικής της θέσης στον χώρο της οικολογικά υπεύθυνης συσκευασίας.
Ο επανασχεδιασμός του brand, οι στοχευμένες marketing πρωτοβουλίες, το video sales tool και η end-to-end εκπαίδευση, οδήγησαν σε θεαματική ανάπτυξη:
– Πάνω από 200 νέα leads, χάρη στη σαφή ανάδειξη της πρότασης αξίας
– +150% αύξηση του conversion rate, με υψηλό engagement και αξιοσημείωτη μετατροπή δυνητικών πελατών σε πραγματικούς
– Διπλασιασμός πωλήσεων, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της βιώσιμης συσκευασίας στην αγορά
Η στρατηγική αυτή επαναπροσδιόρισε την παρουσία της Flexia και την καθιέρωσε ως κορυφαίο πάροχο καινοτόμων, φιλικών προς το περιβάλλον λύσεων συσκευασίας.