Στρατηγική Παρουσίαση για B2B Πωλήσεις, Που άνοιξε νέες Πωλήσεις

Το Στρατηγικό Άλμα της Flexia: Επαναπροσδιορίζοντας τη Συσκευασία με Πυρήνα τη Βιωσιμότητα,
Άνοιγμα σε Νέες Αγορές & Αναμόρφωση των Προτύπων της Βιομηχανίας.

Δες το εργαλείο σε χρήση

Live Presentation Tool

Εμπλοκή

2021 – Σήμερα

Είδος Project:

Marketing Strategy, Sales Strategy Ανάπτυξη Εργαλείων Πωλήσεων, Δημιουργία Video PowerPoint Pitch. Scripts για Lead Generation, Σχεδιασμός Follow-up υλικού

White Space Εργασίες

Marketing Strategy, Τμηματοποίηση και Στόχευση Πελατών και Αγοράς Brand Strategy, Ανάδειξη Ανταγωνιστικών Πλεονεκτημάτων, Branding Υπηρεσιών, Branding Προϊοντικής Γκάμας, Messaging & Copywriting, Οπτικοποίηση Δεδομένων και Διαδικασιών, Motion & Animation Design, Εκπαίδευση Ομάδων Πωλήσεων

Η Περίπτωση

Η Flexia, μια πρωτοπόρος εταιρεία στον χώρο της συσκευασίας, ξεκίνησε ένα φιλόδοξο ταξίδι μετασχηματισμού, με στόχο όχι μόνο την ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά, αλλά και την καινοτομία στον τομέα της βιώσιμης συσκευασίας. Παρότι δραστηριοποιούνταν σε έναν έντονα ανταγωνιστικό κλάδο, κυριαρχούμενο από εδραιωμένα brands, η Flexia αναγνώρισε την ανάγκη διαφοροποίησης και “προϊοντοποίησης” των διαδικασιών της.

Στόχος της ήταν η απόκτηση στρατηγικών accounts μέσω της αξιοποίησης του μοναδικού της μείγματος ακαδημαϊκής τεχνογνωσίας, εξειδικευμένου προσωπικού και καινοτομικής κληρονομιάς.

Client Brief

Flexia, a visionary in the packaging industry, embarked on a transformative journey to not only expand its market presence but also to innovate sustainable packaging solutions. Despite facing a competitive landscape dominated by established brands, Flexia recognized the urgent need to differentiate and productize its processes.
The company aimed to acquire key client accounts by leveraging its unique blend of academic know-how, skilled personnel, and a legacy of innovation. This strategic pivot focused on branding and visualizing sustainable packaging processes and product ranges, intending to elevate Flexia’s market position and contribute positively to environmental sustainability.

Η Πρόκληση

Η Flexia επιδίωκε να διεισδύσει σε μια ώριμη αγορά, περιορισμένων ευκαιριών για νέους παίκτες. Η βασική πρόκληση ήταν διπλή: να “προϊοντοποιήσει” τις διαδικασίες βιώσιμης συσκευασίας και να ενισχύσει ένα περιορισμένο έως τότε χαρτοφυλάκιο λύσεων, διατηρώντας ταυτόχρονα την ποιότητα και τη δέσμευσή της προς τη βιωσιμότητα.

Απαιτήθηκε μια ριζική στρατηγική στροφή και ένας δημιουργικός τρόπος να επανατοποθετηθεί η εταιρεία τόσο οπτικά όσο και επικοινωνιακά στην αγορά.

Η Λύση μας

Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες της Flexia, αναπτύξαμε μια ολιστική στρατηγική επανατοποθέτησης brand, ξεκινώντας από την ίδια την “υπόθεση” και επεκτεινόμενοι στον οπτικό σχεδιασμό διαδικασιών και προϊόντων. Αναδείξαμε τη βαθιά ακαδημαϊκή γνώση και το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, χτίζοντας μια ταυτότητα που αποτυπώνει την εμπειρία και την πρωτοπορία της στον τομέα της βιώσιμης συσκευασίας.

Δημιουργήσαμε μια άκρως αισθητική βιντεοπρόσκληση πωλήσεων και εκπαιδεύσαμε όλο το εμπορικό τμήμα να την αξιοποιεί στο έπακρο. Αυτό το πολυεπίπεδο πλάνο είχε στόχο όχι μόνο τη διαφοροποίηση της Flexia σε μια κορεσμένη αγορά, αλλά και την ανάδειξη της ηγετικής της θέσης στον χώρο της οικολογικά υπεύθυνης συσκευασίας.

Το Αποτύπωμα μας

Ο επανασχεδιασμός του brand, οι στοχευμένες marketing πρωτοβουλίες, το video sales tool και η end-to-end εκπαίδευση, οδήγησαν σε θεαματική ανάπτυξη:

– Πάνω από 200 νέα leads, χάρη στη σαφή ανάδειξη της πρότασης αξίας
+150% αύξηση του conversion rate, με υψηλό engagement και αξιοσημείωτη μετατροπή δυνητικών πελατών σε πραγματικούς
Διπλασιασμός πωλήσεων, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της βιώσιμης συσκευασίας στην αγορά

Η στρατηγική αυτή επαναπροσδιόρισε την παρουσία της Flexia και την καθιέρωσε ως κορυφαίο πάροχο καινοτόμων, φιλικών προς το περιβάλλον λύσεων συσκευασίας.

+0

Νέα Ενεργά Leads

Η στοχευμένη στρατηγική marketing και το rebranding προσέλκυσαν νέα πελατειακή βάση με περιβαλλοντικές ανησυχίες.
0

Αύξηση Conversion Rate

Η ενίσχυση του brand και η ξεκάθαρη αξιακή πρόταση απέφεραν εξαιρετική εμπιστοσύνη και ανταπόκριση.
0

Αύξηση Πωλήσεων

Η στρατηγική στροφή προς τη βιωσιμότητα και η ενίσχυση της εμπορικής πρότασης οδήγησαν σε διπλάσιο όγκο πωλήσεων.

Have a project in mind?
Create your White Space with us

Talk to us
DRAG